joi, 6 septembrie 2012

Kituri Incalzire Scaune Auto Din Carbon!

Kiturile de incalzire in scaune sunt un accesoriu "must have" pentru iernile grele.


Produsul de fata este de cea mai inalta calitate si poate fi comparat ca si performantacu instalatiile de incalzire OEM montate pe VW/Audi sau BMW.

Caracteristicile principale ale acestor kituri sunt:
• Cablaj independent pentru fiecare scaun dotat cu termostat
• Elemente termice confectionate din Carbon
• Intrerupatoare cu 2 trepte sau potentiometru cu 5 trepte si iluminare
• Instalare facila sub orice fel de tapiterie
• Senzor de temperatura pentru fiecare scaun in parte
• Tensiunea de alimentare este de 12 Volti puterea consumata fiind de 2X25=50W/scaun
• Dimensiunea standard a elementelor de incalzire din carbon este de 230 mm X 450 mm atat pentru sezut cat si pentru spatar

Voi incerca sa descriu mai jos principalele avantaje ale acestui tip de incalziri(elemente de Carbon) comparativ cu incalzirile standard(elemente non Carbon).

Incalzirile din carbon au elementele de incalzire sub forma unei retele tip "fagure" confectionat din carbon, aceasta constructie permite perforarea sau taierea elementelor fara ca ele sa isi piarda capacitatea de incalzire. De asemenea prin faptul ca pot fi perforate sau taiate elementele sunt mult mai usor de instalat pe masini cu tapiterii cu prinderi complexe.

Elementele confectionate din carbon au de asemenea o latenta la incalzire mult mai mica ca cele non-carbon si o putere termica net superioara incalzindu-se la 70% din capacitate in maxim 1 minut.
sunt din carbon ceea ce le face ff rezistente si ff eficiente datorita incalzirii rapide.

Datorita retelei "fagure" a conductorului de carbon, caldura degajata de kit este ff uniforma si mai intensa(lungimea conductorului de carbon este de 10 ori mai mare comparat cu incalzirile non-carbon).

Pe langa caracteristicile explicate mai sus merita mentionat de asemenea ca elementele de incalzire sunt dotate cu doua benzi adezive pt o aderenta sporita la buretele scaunului iar ca masura de siguranta sunt dotate cu termostat cu senzor de temperatur bi-metal si siguranta aflata pe cablaj.

Elementele de incalzire pot fi folosite de asemenea pentru inlocuirea elementelor OEM stricate iar kiturile permit adaptarea usoara a butoanelor originale pt un look "OEM".

Kiturile vin cu o garantie de 12 luni.
Pentru mai multe seturi se acorda o reducere substantiala.

Preturi:
Kit Incalzire pt doua scaune cu buton 2 trepte - 220 RON
Kit Incalzire pt doua scaune cu potentiometru 5 trepte tip VW Passat - 270 RON


Mai multe detalii: AutoImprove - Incalziri carbon

Telefon:
0721983413 Continutul acestui site (articole, fotografii, descrieri, caracteristici, forma de prezentare) nu poate fi reprodus sau utilizat fara acordul in scris al proprietarului acestui site.

21 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu realizez personal montaj insa colaborez cu 2 firme pt montaj(preturile percepute sunt de 250-300 ron). Montajul nu este dificil si se poate realiza si personala. Eu va stau la dispozitie non-stop cu detalii si instructiuni pt montaj.

      Ștergere
  2. Nu realizez personal montaj insa colaborez cu 2 firme pt montaj(preturile percepute sunt de 250-300 ron). Montajul nu este dificil si se poate realiza si personala. Eu va stau la dispozitie non-stop cu detalii si instructiuni pt montaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. fumos... salut, am si eu o intrebare. cum fac sa comanda si inainte de a comanda chitul asta are incalzire si pt spate sau numai partea de jos a scaunului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,

      Kitul este compus din 2 scaune, fiecare scaun avand 2 elemente de incalzire(sezut si spatar), cablajele aferente si buton individual.

      Pentru a comanda ma poti gasi la numarul 0721983413.

      Ștergere
  4. da, am citit si eu acum mai atent si scrie ca este si pt spatar. mai am o curiozitate esti cumva in italia? ca am vazut pt ca eu sunt si eu in italia si as vrea sa vad chitul inainte sa il comand... pt ca eu as vrea Kit Incalzire pt doua scaune cu potentiometru 5 trepte - 300 RON... as vrea sa stiu si care ar fi diferenta dintre toate 3 bine intre primele 2 am inteles ca este butonul. diferenta. atat. dar celalalt?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt din Italia. Incalzirile cu 5 trepte si cele cu buton de w difera doar prin buton.

    RăspundețiȘtergere
  6. aha. deci difera decat butonu fata de cel cu 5 trepte... si cum facem pt a comanda? sunt interesat. dar nu vreau sa trimit bani inainte sa primesc, logic. deci, ce soluti ai?

    RăspundețiȘtergere
  7. Kitul nu il pot trimite in Italia. Se poate trimite in Romania cu plata ramburs(la primire).

    RăspundețiȘtergere
  8. indiferent din ce zona este? ex: la ROMAN un sat langa ROMAN... daca se poate zimi ce trebuie sa iti dau ce date

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. am revenit cu pareri. sincer eu sunt multumit de chitul "Kit Incalzire pt doua scaune cu potentiometru 5 trepte - 300 RON" nu am avut probleme nici la, livrare nici la montare ba din potriva am numai avanaje acuma. recomand cu incredere. si multumesc Adrian Popescu

    RăspundețiȘtergere
  11. salu am si eu o intrebare care ar fi diferanta intre cel cu 5 trepte si celelalte 2 produse...incalzeste mai tare sau ???

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut, ma intereseaza daca poti sa imi dai dimensiunile la cele doua perne (sezut si spatar), vreau sa le montez pe o fabia si nu stiu daca incap in spatiul dintre cusaturi, sau daca sti ca se pot monta pe fabia. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,

      Incap fara probleme pe fabia. Am facut deja peste 6 montaje.

      Dimensunile sunt undeva la 46 cm pe 23-26 cm.

      Ștergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut. Se potrivesc la aceste scaune?

    Poza in link.
    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/308007_483940838304645_581743643_n.jpg?oh=c61f399289a80dccd5bf55ac5a93e82e&oe=54EF7C63

    RăspundețiȘtergere